Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

İZMİR VALİLİĞİ
İZMİR VALİLİĞİ
İZMİR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Teşkilat Şeması Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz İç Kontrol İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Mevzuat
  • İZMİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Bilgi Edinme Hakkı Hizmet Birimleri Projeler Kamu Yatırım Programları Etik Komisyonu Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Teşkilat Şeması
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Süleyman Elban
      • Vali Yardımcıları
        • Kamil Köten
        • Mehmet Gödekmerdan
        • Hikmet Dengeşik
        • Ahmet Yılmaz
        • Mehmet Sadık Tunç
        • İsmail Çorumluoğlu
        • Ünal Çakıcı
        • Adem Arslan
        • Hüseyin Karameşe
        • Gökay Özkan
        • Faik Arıcan
        • Ümit Cavuldak
        • Nur Sevinç Özbek Çakas
        • Görev Bölümü
      • Kaymakamlar
        • Zekeriya Güney
        • Mahmut Halal
        • Murat Mete
        • İbrahim Süha Karaboran
        • Avni Oral
        • Ömer Niğdelioğlu
        • Muzaffer Şahiner
        • Mahmut Nedim Tunçer
        • Mehmet Maraşlı
        • Fatih Görmüş
        • Cevat Gün
        • Mehmet Türköz
        • Kudret Kurnaz
        • Bülent Bayraktar
        • Mehmet Özer
        • Hilal Kızılkaya
        • Özkan Demir
        • Musa SARI
        • Onur Alimoğlu
        • Murat Karahan
        • Gökhan GÖRGÜLÜARSLAN
        • Cevat ÇELİK
        • Fatih Yılmaz
        • Suat Dervişoğlu
        • Fatih Aksoy
        • Mehmet Şerif Olçaş
        • Oğuz Alp ÇAĞLAR
        • Dr. Vural Karagül
        • Adem Çelik
        • Mustafa Gözlet
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İç Kontrol
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • İZMİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Bilgi Edinme Hakkı
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kalite ve Koordinasyon Kurulu
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Defterdarlığı
      • İzmir 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Projeler
    • Kamu Yatırım Programları
    • Etik Komisyonu
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Elazığ Depremi Sonrası Yapılan Tüm Yardımlar

20.02.2020
24 Ocak'taki 6,8 büyüklüğündeki Elazığ depremin ardından 4 ve üzeri büyüklükte 24 olmak üzere toplam 2.795 artçı sarsıntı meydana geldi.
 
Enkazdan 45 kişinin sağ kurtarıldığı depremde, 41 kişi hayatını kaybetti. Depremde yaralanan 1.631 kişi hastaneye başvurdu, bunlardan 1.619'unun tedavisi tamamlanırken 12 kişinin tedavisi sürdürülüyor.
 
Depremin hemen ardından AFAD, Jandarma, UMKE, İtfaiye teşkilatlarından ve sivil kuruluşlardan toplam 7.245 personel çalışmalara katıldı.
 
Deprem bölgesinde 28 noktada Afet Koordinasyon Merkezi İrtibat Ofisleri kuruldu, çeşitli özelliklerde 310 araç, 5 mobil koordinasyon tırı, 24 arama-kurtarma köpeği ve tedbir amacıyla baraj yakınlarına dalgıç ekipleri sevk edildi.
 
Ayrıca, Kızılay, AKUT, İHH gibi sivil toplum kuruluşlarından 122 araç da çalışmalara katıldı.

 

 

Hasar Tespit Çalışmaları

 
Ekiplerin bölgeye hemen ulaşması için İstanbul, Ankara, Konya ve Elazığ'dan 12 uçak ile arama-kurtarma, sağlık, hasar tespit ve insani yardım ekipleri bölgeye sevk edildi.
 
Hasar tespit, enkaz kaldırma ve altyapı çalışmalarını yürütmek üzere 1000'den fazla teknik personel, 2 karavan, 2 mobil hasar tespit laboratuvar aracı ile 2 arazi aracı bölgeye gönderildi.
 
Elazığ Merkez ve köyleri ile Sivrice, Maden ilçelerinde bulunan toplam 61.152 bina ve bu binalardaki 202.765 bağımsız bölümde yapılan hasar tespit çalışmalarının sonucunda 263 yıkık, 7.698 ağır hasarlı, 558 acil yıktırılacak 1.540 orta hasarlı, 15.671 az hasarlı, 25851 binanın ise hasarsız olduğu belirlendi.
 
Elazığ genelinde yıkık, ağır, acil yıkılacak ve orta hasarlı binalarda bulunan bağımsız bölüm sayısının 33.688 olduğu tespit edilirken şu ana kadar 417 binanın yıkım işlemi tamamlandı.
 
Malatya'nın Doğanyol, Pötürge, Battalgazi, Yeşilyurt ve Kale ilçelerinde bulunan toplam 14.304 bina ve bu binalardaki 71.482 bağımsız bölümde yapılan hasar tespit çalışmaları sonucunda 370 yıkık 2 bin 794 ağır hasarlı, 262 acil yıktırılacak, 621 orta hasarlı, 3.75 az hasarlı bina olduğu, 7.182 binanın ise hasarsız durumda olduğu tespit edildi.
 
Malatya genelinde yıkık, ağır, acil yıkılacak ve orta hasarlı binalarda bulunan bağımsız bölüm sayısının 9.461 olduğu tespit edilirken şu ana kadar 187 binanın yıkımı gerçekleşti.
 
Yıkık durumda olan ya da yıkılması gereken binaların yıkım ve enkaz kaldırma faaliyetleri ilgili kurumlar tarafından koordineli şekilde yürütülüyor.
 

Barınma Hizmetleri

 
Deprem sonrasında Elazığ'da okul binaları, kamu misafirhaneleri ve spor tesisleri başta olmak üzere toplu çadır alanları da dahil 132 barınma alanı depremden etkilenen vatandaşların kullanımına sunuldu.
 
Toplu çadır alanlarında 3.846 çadır kuruldu, bireysel olarak 19.409 çadır dağıtıldı. 775'i okul ve kamu misafirhanelerinde olmak üzere barınma alanlarında halen 12.618 vatandaş bulunuyor.
Malatya'da ise 5.948 çadır bireysel olarak dağıtılıp kuruldu.
 
Elazığ Harput Kız Öğrenci Yurdunda meydana gelen hasar nedeniyle yurtta kalan öğrenciler spor salonlarına yerleştirildi.
 
Adıyaman E Tipi Kapalı Ceza ve İnfaz Kurumundaki hükümlü ve tutukluların Gaziantep, Kahramanmaraş ve Şanlıurfa'daki cezaevlerine nakil işlemleri tamamlandı.
 

Konteyner Çalışmaları

 
Elazığ'a 5.851 konteynerin sevki kararlaştırıldı, bunların 4.790'ının Sivrice ilçesinde 6 ayrı bölgede kurulmakta olan geçici barınma alanlarına yerleştirilmesi planlandı.
 
Elazığ'da 1995 yaşam konteyneri, 102 umumi tuvalet konteyneri, 43 duş konteyneri ve 77 ofis konteynerinin yerleştirme çalışmaları tamamlandı.
 
Malatya'da ise Pötürge, Doğanyol, Battalgazi ve Kale ilçelerinde kurulması planlanan 6 ayrı geçici barınma alanına toplam 700 tek katlı konteynerin yerleştirilmesi planlandı. Geçici barınma alanları bu ayın sonuna kadar kurulmaları tamamlanarak teslim edilecek, bir geçici barınma alanı ise mart ayında kurulacak.
 
Barınma alanlarında mescit, basketbol sahası, okuma salonları, millet kıraathanesi, çocuk oyun alanları, market, su deposu idari yönetim birimleri yer alacak.
 
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hasar tespit çalışmaları tamamlanmış afetzede listeleri askıya çıkarıldı. Kalıcı konutlar için ihaleye çıkıldı, 2021 yılının nisan ayında teslim edilmesi planlandı.
 

Yardım ve Dağıtım Faaliyetleri

 
Şu ana kadar Elazığ'a tır, kamyon, kamyonet ile pikaplardan oluşan 1.491 araç, Malatya'ya ise 198 tır ve 15 kargo aracı yardım sevkiyatı yaptı.
 
Kızılay, belediye ve çeşitli sivil toplum kuruluşlarınca Elazığ'da 65 bin kapasiteli sıcak yemek verecek 125 nokta oluşturuldu. Halen 53.920 vatandaşa 3 öğün sıcak yemek hizmeti veriliyor.
 
Malatya'da ise Kızılay, Büyükşehir Belediyesi ve sivil toplum kuruluşlarınca 6 bin kişilik 3 öğün sıcak yemek hizmeti veriliyor.
 

Psikososyal Destek Çalışmaları

 
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Kızılay psikososyal destek faaliyetleri kapsamında Elazığ'da 538 personelle 23 bin 388 kişiye Malatya'da ise 262 personelle 4.345 kişiye hizmet verildi.
 
Milli Eğitim Bakanlığı rehberlik hizmetleri kapsamında Elazığ'da 45 rehber öğretmen ile 19.911 öğrenci ve yetişkine, Malatya'da ise 10 öğretmen 317 öğrenci ve yetişkin olmak üzere toplam 20.228 kişiye ulaşıldı.
 
Diyanet İşleri Başkanlığı manevi destek faaliyetleri kapsamında Elazığ'da 356, Malatya'da 250 din görevlisinden oluşan ekip 13.983 vatandaşa destek verdi.
 
Gençlik merkezi faaliyetleri kapsamında çocuklara oyuncaklar dağıtıldı, onlarla oyunlar oynandı ve psikolog desteği sunuldu.
 

Nakdi Yardımlar

 
Cumhurbaşkanlığı başta olmak üzere Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile İçişleri Bakanlığı AFAD Başkanlığı tarafından Elazığ'a 142 milyon lira, Malatya'ya 65,5 milyon lira toplamda 207,5 milyon lira ödenek gönderildi.
 
İnsani Yardım Kampanyası düzenlenmesine dair Cumhurbaşkanlığı tarafından görevlendirilen AFAD Başkanlığınca bugüne kadar SMS'ler dahil olmak üzere toplam 111 milyon 796 bin 221 lira, Kızılay tarafından 49 milyon 456 bin 740 lira nakdi yardım toplandı.
 
Elazığ ve Malatya'da AFAD tarafından kiracı ve ev sahibi yardımı olarak 18 bin 153 kişiye 83 milyon 714 bin 500 lira, sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıfları tarafından ise 14 milyon 841 bin 937 lira olmak üzere toplam 98 milyon 556 bin 437 lira nakdi yardım hak sahiplerine ulaştırıldı.
 

Okul Yardımları

 
Elazığ'da 14'ü ağır hasarlı, 24'ü orta hasarlı olmak üzere toplam 38 okul, Malatya'da ise 13'ü ağır hasarlı, 23'ü orta hasarlı olmak üzere 36 okul bulunuyor.
 
Toplam 74 hasarlı okulda eğitim gören 10.291 öğrenci başka okullarla ilişkilendirildi, ikinci dönem planlaması yapılarak okullar eğitim-öğretime hazır hale getirildi.
 
Hayırseverler tarafından şu ana kadar Elazığ'da 19, Malatya'da 6 olmak üzere 25 okul yapımı taahhüt edildi.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • YİKOB
  • İlan Portalı
ANA BİNA: İzmir Valiliği Anafartalar Cad. No:2 Konak-İZMİR EK BİNA: Milli Kütüphane Cad. No:33 Kat1-2-6 Konak-İZMİR
Telefon: 0(232) 455 8282 - Fax: 0(232) 441 9183 - e-posta: izmir@icisleri.gov.tr
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız